Archive for May 12, 2008

Despre curve numai de bine!

Posted in sport on May 12, 2008 by albsinegru

Se zice ca politica e curva! Nu cred asta! Politica e, in cel mai fericit caz, bordelul care musteste de curve! Unele mai penale ca altele. Si, parca pentru a nu ma contrazice, primarele si finu’ si-au dat din nou in petec! Daca Milica, U-istul de conjunctura, are o scuza ca a participat la festivitatea de premiere din Gruia (unde a fost fluierat copios, la fel ca si pe Moina unde a fost injurat in lipsa la ultimul meci) – in calitatea sa de primar al urbei de shampions lig, Paunelul nu avea ce sa caute acolo! In cazul in care a uitat, in vremea in care jura ca se lasase de politica, a incasat bani buni – din informatiile mele, cateva mii bune de euro/luna – din postura de presedinte-manager-fin al nashului Universitatii! Nu zice nimeni sa nu respecte performantele manageriale ale echipei din gruia (ca doar e manager versat), dar pana la a te afisa la petrecere e cam mult… Oricum cei doi sacrifica orice urma de bun simt la bara bordelului in care danseaza. Exponenti de seama ai noii generatii de politicieni, nu fac decat sa ne faca mai profuna greata pentru pulalaii care vin sa ne cerseasca voturile! (scuzati expresia neacademica, dar asa ii caracteriza pe politicieni un fost profesor de-al meu din Politehnica, si mi-a ramas tare draga aceasta caracterizare). Domnu’ primar, stim ca e greu sa conduci Cluju’ intre doua zboruri si ca facultatile mintale tind spre gradinita sub imperiul stresului, dar cred ca mai bine va bagati la o septica ce colegii navetisti despre care povestea saptamanile trecute Rares Bogdan decat sa incercati sa transformati o sarbatoare sportiva intr-un miting (sau meeting?) electoral! Cu rusine imi amintesc ca am fost unul dintre cei care v-am votat, si, mai mult, am facut lobby printe prieteni sa mearga la vot! Acum, cu regret, va anunt ca nu va mai votez! Ceea ce ii sfatuiesc si pe iubitorii fotbalului din Cluj! Nu le spun cu cine sa voteze, ca nici eu nu stiu cu cine voi vota, daca voi vota! Atata ne-ati ametit pe toti din vorbe ca am ajuns sa avem cu totii problema cetateanului turmentat! Nu ma refer la “eu cu cine votez” ci la greata provocata de mahmureala de 4 ani de trait bine! Fara ghilimele!

Ii multumesc lui Eugen Olariu pentru cele doua afise electorale surprinse aseara la petrecere!

Dati click pe ele cu incredere sa vedeti frumusete de poze 🙂 Si, apropo’ de poze faine…e una tare faina si aici