Dumnezeu cel microbist

Inca o data Dumnezeu a demonstrat ca e barbat! Bine! Si ca orice barbat care se respecta e microbist! Si isi ajuta slujitorii care ii canta imnuri de slava de pe capota maibahului! Sau maibac(i)ului! Din nou oastea lanoasa plina de piosenie a invins turma de pagani. Din nou, apostolul jj a fost ajutat in postul pastelui de cel caruia incearca sa ii dea spaga la muntele Athos. Ma gandesc ca mi-am gresit cariera! Trebuia sa ma fac popa. La ora asta eram un om fericit. Pe langa gramada de bani care o incasam de la diverse inmormantari, cununii, exorcizari si alte evenimente fericite, puteam face si eu un mic trafic de influenta la Big Boss, pentru “nea Jiji” protectorul si cumparatorul romanilor. Puneam si eu o pila, si dupa inca un blat mare cat catedrala mantuirii neamului, imi ceream dreptul. Cred ca e misto sa fi in contact direct cu divinitatea, sa dirijezi bricheta spre capul sec al deaconului. Sa iti freci palmele de bucurie ca i-ai luat 3 puncte ateului comunist Copos!

Am ajuns la concluzia ca de la moartea generalului Teoctist, biserica ortodoxa romana are un management de cacat. Preafericitul Danny nu prea stie cu ce se mananca bisnisul. Desi incercase el sa devina un mic mogul in sutana! Preafericite, va recomand cu sfiosenie sa mergeti la palat la credinciosul din generatia de vita noua si obtineti o sponsorizare de daramam palatul summitului si facem in locul lui o catedrala de moare de ciuda papa nazist! Facem un mic pact cu…Dumnezeu, ajuta astrul crestin sa iasa din grupe si ne da nea jiji vreo 70 de hectare in pipera sa facem acolo catedrala reloaded. Ca sa se poate ruga oastea lu jj.

Daca cineva stie ce conditii morale trebuie sa indeplinesc pentru a ma inscrie la Facultatea de Teologie si a intra in anturajul lui nea jj sa il ajut sa castige tot, de la alegeri la Cempions Lig va rog dati-mi un comment cu adresa dvs. si va voi contacta!

Va multumesc respectuos pentru interesul care il manifestati pentru buna mea stare materiala!

Andrei Muresan

2 Responses to “Dumnezeu cel microbist”

  1. Foarte misto postul! Felicitari!

  2. muovipocpoc Says:

    smecher :))

Leave a Reply

