12

Nu am scris nimic din meciul cu numarul 13 din superstitie! Si dupa finalul sau nu am scris nimic din cauza sentimentelor confuze! Imi pare rau ca nu am luat trei puncte la Vaslui…dar parca imi pare tare bine ca nu am luat bataie. Un episod elocvent al trairilor contradictorii l-am trait dupa ultimul meci acasa…cel cu UTA, cand, la iesire m-am intalnit cu controversatul RJ. Avea lacrimi in ochi. L-am intrebat ce face si raspunsul lui m-a blocat: “Nu stiu daca sa plang sau sa ma bucur”. Nu vreau sa fac lobby pentru acest om, nu am nimic cu el, nici impotriva lui. Dar un lucru e sigur: cu bune si cu rele, el iubeste UNIVERSITATEA asa cum putini dintre cei prezenti pe Moina o fac…

Duminica ne asteapta un alt meci greu… daca batem Mioveniul, incep sa apara primele raze de soare si pe linia de tramvai…daca acest soare o sa si rasara depinde numai de noi! E clar ca avem prima sansa…e clar ca suntem mai buni….e clar ca acum se joaca si cu sufletul in echipa noastra. Astept cu nerabdare sa ne bucuram de prima victorie acasa din acest retur mai scurt…astept sa vad din nou Moina in sarbatoare…

Poate suna patetic cu “sarbatoarea”, “razele soarelui” si “rasaritul sau”…dar asa sunt eu…extrem de optimist intotdeauna cand vine primavara…(ma bucur ca mai e putin si pot merge din nou la pescuit)… si astept primavara si pe Moina! Alaturi de miile de suporteri ai Universitatii care sper ca vor umple stadionul duminica!

HAIDE U

PS Felicitari celor de la UCluj.ro pentru documentarul despre UNIVERSITATEA intitulat “U” – o legenda adevarata” si clipul celor de la Personal – Numai U. Clipul il puteti vedea aici

Leave a Reply

