Azi….si maine…

Azi a reinceput goana dupa puncte. Si a inceput fericit! Azi am batut in Giulesti! A doua vitorie a noastra in acest campionat. Si sper ca acesta este doar inceputul. Azi avem voie sa bem, sa ne imbatam, sa cantam, sa ne bucuram, fiecare asa cum stim. Azi ne putem gandi ca jucam la nivelul echipelor care tintesc un loc in cupele europene! Azi ne-am recapatat demnitatea si moralul! Azi am vazut ca UNIVERISTATEA poate juca fotbal. Si poate gestiona un final de meci! Azi am realizat ca pariul lui Dobos, numit Meszaros e unul castigator! Azi am castigat pe langa puncte, un lot bun, si mai ales am castigat un portar! Azi e o zi mare pentru toata suflarea U-ista! Azi am vazut ca eforturile de a-l pastra pe Goga la echipa, in ciuda ofertelor extrem de tentante, a meritat pe deplin! Azi am ras pentru prima data la finalul unui meci, dupa multa vreme!

Maine…maine e o alta zi! O zi in care trebuie sa revenim cu picioarele pe pamant! Sa ne pastram cumpatul! Sa continuam sa tratam cu maximum de seriozitate meciul urmator! Fiecare meci urmator! Maine trebuie sa ne recapatam concentrarea si daruirea de care am dat dovada azi!  Trebuie sa analizam la rece meciul cu Rapid, sa incercam sa acoperim lacunele din aparare, mai ales de partea stanga a apararii! Nu trebuie sa ne culcam pe o ureche ca avem portar. Si nu trebuie sa ne gandim ca daca azi am avut parte de un arbitraj corect, asta se va intampla tot timpul. Maine va trebui sa ne amintim ca cu o floare nu se face primavara. Si sa incercam sa continuam asa cum am inceput acest retur! Maine va trebui sa ne amintim ca mai avem de jucat 14 finale! Si maine va trebui sa incercam sa le catigam pe toate!

M-am saturat sa plec de la stadion cu capul in pamant! M-am saturat sa fiu luat “la misto” de prietenii ce sustin echipa din deal. Vreau sa aratam tuturor ca Universitatea Cluj nu e doar o amintire! Ca nu e doar trecut! Universitatea este prezentul si viitorul! M-am saturat de comentariile TV in care Clujul e echivalent cu altceva decat U! Vreau sa cantam din nou din toata inima: CLUJUL SUNTEM NOI! SI S-O DEMONSTRAM!

Maine de dupa maine – nu poimaine – ci tot maine, dar unul mai indepartat, poate fi acel maine pe care il asteptam cu totii! Acel maine in care ne facem planuri pentru un alt tur in Liga 1! Un tur in care obiectivul sa fie altul decat evitarea retrogradarii! Si simt, ca din nou, in sufletul meu, optimismul a luat locul resemnarii! Cred cu tarie, ca in acest retur vom fi una din nucile greu de spart ale campionatului! Chiar daca nu suntem roboti plini de butoane ci numai Oameni! Care IUBESC!!!

5 Responses to “Azi….si maine…”

  1. 14 finale. Pe care, sper, le vom juca la fel de bine ca pe prima!
    Numai “U”!!!

  2. Vesnic “U” ! Pentru totdeauna “U”! Numai “U” ! A fost atat de frumos prieteni! Cu siguranta speranta in alb si negru se poate transforma in certitudine! Toti langa echipa! Moina trebuie sa redevina vulcanul de pe vremuri! Baietii au nevoie de toti cei care simt, cunosc si traiesc in spiritul “U”! Pe Moina nu trebuie sa lipseasca nimeni!

  3. Spiritul “U” a prins aripi iarasi! Felicitari inca odata baietilor, dar sa ramaneti cu picioarele pe pamant si sa facem sarbatoare mare dupa ce iesim din zona rosie. Trebuie sa ne luptam in continuare in cele 14 finale ramase!
    HAIDE “U”! CLUJUL SUNTEM NOI!
    VENITI CU MIC CU MARE LA MECIUL CU UTA CARE ESTE O ALTA FINALA IMPORTANTA!
    HAIDE “U”!

  4. A fost poate cea mai frumoasa sambata din viata mea. La fotbal si la baschet am fost magici.In plus am primit cadou si un bilet la Iron Maiden. Ne asteapta meciuri grele, dar acum le privim altfel dupa victoria asupra miticilor franari. De abia astept sa vad Moina plin sambata la meciul cu UTA, o mare o doamna a fotbalului romanesc, dar momentan cu numele terfelit dupa fuzionari, promovari dubioase.Cluj Napoca suntem noi. Spiritul campioanei elanurilor nestavilite a renascut. Te salut, cu respect.Numai U si numai bine.

  5. albsinegru Says:

    Te salut si eu Roger 🙂 Cu aceslasi respect si cu berea-n mana 🙂 Sper sa se umple stadionul sambata sa ii bagam in corzi pe UTA inca din primul minut! Sa simta ca joaca impotriva Universitatii!!!

Leave a Reply

