Top 2007

Daca tot se poarta topurile m-am gandit sa fac si eu un top personal 🙂

Pentri inceput…fotbal:

Premianti: 

Echipa anului: Unirea Urziceni

Andrenorul anului: Dan Petrescu

Presedintele de club al anului: Iuliu Muresan (sorry guys, dar asta e din punctul meu de vedere…si as putea argumenta, dar am sa o fac numai dupa ce ma injurati 🙂 )

Deceptiile anului:

Echipa de fotbal: Universitatea Cluj (iar imi cer scuze, dar pentru mine, ca si pentru multi dintre voi, U a fost o mare deceptie in acest tur de campionat)

Antrenor: Mircea Rednic (no comment 🙂 )

Presedinte/conducere: din nou Universitatea Cluj

Alte sporturi:

 Echipa anului: Nationala de Handbal feminin

Antrenorul anului: Gheorghe Tadici

…mergem un pic la politica 🙂 :

Deceptia anului/cel mai slab politician: toti, cu un mic avantaj pentru presedintele Basescu si gasca lui

Politicianul anului: se reporteaza pentru 2008

…si terminam cu personajul anului 2007: Achmed, the dead terrorist! (http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go , http://www.youtube.com/watch?v=wskT6YfVB6E )

Leave a Reply

