Sfarsit trist…si plin de sperante…

Azi, in ultimul meci oficial din 2007 ne-am trait neputinta! Am pierdut acasa cu Urziceniul, echipa ce nu ne-a lasat nici o sansa! Cred ca a venit momentul analizelor la nivel de conducere! E clar, trebuie schimbat ceva. Nu sunt in asentimentul suporterilor care au cerut demisia lui Multescu! Cred ca Gherorghe Multescu a scos maximum din ce se putea scoate cu lotul actual de jucatori! Un antrenor nu poate face minuni de unul singur! Cred ca, asa cum se va intampla la multe cluburi din prima liga, si la Universitatea se impune o “curatenie de iarna”. Sper ca pauza competitionala sa fie un sfetnic bun pentru conducere, sa se ia deciziile care care sa ne ajute sa scapam de retrogradare daca se mai poate. Eu unul, mi-am cam pierdut speranta! Din pacate, in acest tur de campionat Universitatea a demonstrat ca in fotbal pe langa dorinta mai e nevoie si de multa daruire si concentrare, lucruri care noua ne-au lipsit. E greu sa rezisti acolo sus atata timp cat nu ai mentalitate de echipa de prima liga. E pacat ca unii jucatori ai Universitatii se multumesc sa isi umple buzunarele de bani care ii cheltuie in Obsesion. O parte din banii aia vin si de la noi, de la suporteri, care indiferent de vreme, am mers pe Moina sa ne sustinem echipa. Putini din aceasta echipa ne-au sustinut la randul lor! Cred ca trebuie sa depasim stadiul de “azil” al ligii 1. Cred ca trebuie sa incercam sa mizam pe tineri, care doresc sa demonstreze si sa se afirme. Cred ca trebuie sa renuntam la jucatori “experimentati, care iau o gramada de bani, nu joaca nimic, si prima lor grija e negocierea unei clauze de reziliere a contractului in cazul retrogradarii. Daca nici jucatorii nu mai au incredere in evitarea acestei retrogradari, cum sa mai avem noi, suporterii? Cred ca in cazul unei retrogradari, ar trebui o reconstructie din temelii a echipei pentru a putea reveni si face fata pe prima scena fotbalistica a tarii. Caci anul acesta am facut doar figuratie! Am invocat lipsa de concentrare, am invocat ghinionul, am invocat vidul de conducere, am invocat norocul altora! Dar niciodata nu am invocat lipsa de profesionalism. Fotbalul e o meserie ca oricare alta! Atat ca e foarte bine platita! Intr-o firma in care esti angajat pe salarii halucinante pentru omul de rand, lipsa de randament duce la concediere. Si a angajatului, nu numai a sefului acestuia. De aceea cred, cu riscul sa ma repet, ca schimbarea a inca nu stiu cati antrenori, nu este o solutie pentru Universitatea. Singura solutie, ar fi concedierea celor care au simulat fotbalul un retur intreg si oferirea unor sanse jucatorilor tineri. Desigur, o politica buna de transferuri, in limita stocului disponibil (de bani evident) ne-ar mai putea aduce speranta in suflete. Sper, in final, ca dupa aceasta vacanta de iarna Univeristatea sa ne arate o alta fata, sa joace fotbal si sa arate ca o echipa de profesionisti! Iar daca va fi sa ne intoarcem in noroiul ligii a doua, sper sa o facem cu capul sus si cu demnitate!

PS Si daca tot vorbim despre sfarsituri triste si pline de spernate, as vrea sa felicit echipa nationala de Handbal Feminin a Romaniei, pentru locul 4 obtinut la Campionatul Mondial din Franta! Am ratat medialia de bronz a Campionatului Mondial, pe fondul unor grave si constante greseli de arbitraj! Mai pe romaneste, pe fondul unui FURT pe fata. Tadici aveam mare dreptate cand spunea ca trebuie sa ne obisnuim sa jucam 7 contra 9. Dar, in tot raul, si un bine! La grupa preolimpica organizata de Romania, va veni Angola, pe cand la cea organizata de Germania va merge Ungaria. Si daca nu vor beneficia de acelasi arbitraj tendentios, nemtoaicele vor privi Olimpiada la televizor, neavand nici macar sanse teoretice in fata Ungariei! Sper sa ne luam o revansa mare in fata Forului Mondial de Handbal Feminin prin castigarea medaliei de aur la Olimpiada! Iar daca vom avea parte de aribitraje macar corecte, avem garantat macar argintul!

3 Responses to “Sfarsit trist…si plin de sperante…”

  1. You have mail! 😉

  2. albsinegru Says:

    Am raspuns 😉

Leave a Reply

