Dumnezeu exista…

…si e roman! Dieu s-a imbracat in tricou galben si s-a mutat in Lituania, dar degeaba!  Nationala de handbal feminin a Romaniei a invins Franta! In ciuda arbitrajului mai mult decat penibil, in ciuda celor 14.000 de xenofobi din tribune, in ciuda tuturor golanilor care au incercat absolut orice sa ne fure aceasta victorie! A fost un meci in care tensiunea mea arteriala a trecut de 200 de multe ori, un meci la finalul caruia am lacrimat! Fetele dlui Tadici au aratat ce inseamna sa ai caracter, ce inseamna sa iti doresti sa castigi, ce inseamna sa respecti culorile tricoului care il porti! Felicitari integului staf al “nationalei” de handbal. Si drum bun pana in finala! Va asteptam ca pe niste adevarate campioane! MONDIALE!

Poate ca jucatorii nostri, ai Universitatii, ar fi trebuit sa urmareasca acest meci! Sa invete ce inseamna sa nu renunti! Sa nu te resemnezi! Si sa te ridici din genunchi ca sa continui! Asa cum jucatoarele noastre m-au facut sa ma simt mandru ca sunt roman in aceasta seara, as vrea, ca peste 6 luni, sa ma simt mandru ca sunt clujean!

6 Responses to “Dumnezeu exista…”

  1. bobomanastur Says:

    Am urmarit si eu meciul…200 T.A . e putin spus….cum spuneam la prietenii mei Uisti si romani am murit si am inviat de tot atatea ori de cate au pierdut fetele goluri si au egalat….2 serii de prelungiri le-au trebuit 2 serii de “stop cardiac” …ca sa infrangem tara gazda si arbitrajul penibil si totodata aiurea…tot respectul…poi daca ar lua acest exemplu si jucatorii de fotbal si jucatoarele de volei ,ambele echipe luptand sa evite retrogradarea…atunci am avea un oraz de prima liga…maine e meciul impotriva rusoaicelor…parca e deja vu ..dar anul acesta sper sa le batem si sa accedem in finala….ieri mai mult ca oricand am lacrimat traind emotia si bucuria de a fi roman…
    in general poporul roman a avut un spirit de luptator si apoi de invingator…
    Multumesc Romania ca mi-ai facut un cadou pe cinste de Sarbatori…sper sa iesim toti romanii din case daca intram in finala…Hai Romania Hai U Hai Roza(Florina Barsan)

  2. Intr-adevar meciul de ieri seara a fost unul deosebit cum rar mi-a fost sa vad. Am stat cu sufletul la gura pana in final. Recunosc ca nu am mai crezut in victoria fetelor din minutul 3 cand deja eram conduse la scor. Puteam sa pariez ca in final, cum ne este naravul de romani, ne vom prabusi psihic si nu vom face fata presiunii. Sper sa batem Rusia si apoi, in finala sa luam aurul mondial! Cat despre jucatorii Universitatii, sunt convins ca unii s-au uitat la meci dar au plecat dupa a doua repriza ca se deschidea Obsessionu’. Ultima ta propozitie e foarte ambigua si m-a dus cu gandul la altceva. Eu sper ca noi sa evitam retrogradarea si atat. 😀 Numai bine, (imi cer scuze nu stiu cum te cheama ) 🙂

  3. Eu voi fi foarte mandru daca vom evita retrogradarea! Raman la parerea mea ca in echipa reprezentativa a Clujului este UNIVERSITATEA. Si daca U ramane in prima liga voi fi fericita ca sunt clujean:)

    Andrei ma numesc 🙂

  4. bobomanastur Says:

    @andrei
    Sper si eu ca la anul sa fim un oras de prima liga…
    @dar pana atunci e meciul Romancelor si daca ne calificam maine toata lumea in oras in piata Avram Iancu

  5. Incantat de cunostinta, Andrei!

  6. Si eu! Sper sa ne cunoastem si personal:)

Leave a Reply

