Toni Dobos, viitorul presedinte al Universitatii?

dobos1.jpgSe pare ca Anton Dobos va fi noul presedinte al Universitatii Cluj. Domnul Ovidiu Turdean, liderul grupului liberal din Consiliul Local Cluj a postat urmatorul comentariu la articolul Consecventa in ipocrizie sau inconstienta? :

“Buna seara,

In calitate de consilier local, lider al grupului de consilieri locali liberali doresc sa va anunt intentia noastra, sustinuta pana in prezent de grupurile PSD si UDMR, de a-l numi ca reprezentant in Consiliul de Administratie al FC U Cluj pe d-l Toni Dobos care il va inlocui pe d-l Lucian Danciu. In acest sens, cu acordul domnului Toni Dobos, in sedinta de marti a Consiliului local Cluj-Napoca, grupurile de consilieri amintite vor promova un proiect de hotarare prin care, pentru prima data probabil, Consiliul local se va comporta ca un patron adevarat al acestei echipe, promovand un profesionist in organismul de conducere al clubului. Apreciem in mod deosebit acceptul domnului Dobos care alaturi de actionariat, antrenor si echipa va sustine FC U Cluj in efortul de a-si mentine locul binemeritat in prima liga a campionatului de fotbal.
Detaliile, marti in sedinta de Consiliu Local.”

Ma bucur ca  in sfarsit consilierii locali iau o initiativa in ceea ce priveste Universitatea! Ma bucur ca in sfarsit, Consiliul Local Cluj-Napoca si-a asumat rolul de patron al Universitatii Cluj! Pana acum impresia generala a fost aceea ca primarul Emil Boc decide ce si cum la U, si, de aceea doresc sa felicit aceste grupuri din CL pentru ca arata ca chiar le pasa de destinul UNIVERSITATII! Spre deosebire de altii, ce vor functii, bani glorie… si sa nu uitam voturile!

Astept cu interes sedinta de marti a CL precum si reactiile dlui Boc si dlui Tise

2 Responses to “Toni Dobos, viitorul presedinte al Universitatii?”

  1. Sper sa nu te superi daca te voi ruga sa/ti dezvalui numele, altfel toate declaratiile si parerile tale despre unele persoane sunt absurde. Este usor din spatele unei porecle si mai ales din cel al unui simbol sa iei pe toata lumea la misto. Te crezi destept si inteligent. Poate! Insa eu cred ca risti sa devii un tip penibil.

  2. albsinegru Says:

    Andrei, asta este un blog personal unde scriu ceea ce cred si simt eu! Nu este un ziar online, nu este un site al suporterilor…Deci, fara suparare, daca am sa consider ca se impune sa imi fac public numele am sa o fac. Daca tii neaparat sa imi afli identitatea lasa-mi o adresa de mail sau un numar de telefon si te voi contacta. Nu ma cred nici destept nici inteligent, asa cum scriai tu, dar nici nu ma simt penibil. Am mai scris-o o data intr-un alt comentariu: daca nu iti place ce citesti aici, nu mai intra pe site. Nu am facut acest blog sa improsc cu noroi! Si nici sa fiu improscat! Si nu imi amintesc sa fii luat pe cineva la misto! Ce am scris eu in postarile mele sunt chestiuni grave, legate de Universitatea Cluj. Si daca o sa urmaresti postarile, o sa vezi ca in unele cazuri am avut dreptate. Iar cand am gresit cu presupunerile, mi-am cerut scuze!
    Iar daca pentru tine este o problema de viata si de moarte identitatea mea, ti-o voi dezvalui! Si crede-ma ca nu-s cfrist

Leave a Reply

