Am infrant!

Boc si-a facut din nou meandrele si ne-a lasat cu ochii in soare! Totul a decurs conform planului, U Cluj ramane in deriva, Tise e noul manager, daca tot s-a lasat de 2 ani de politica asa cum afirma in interviul acordat city news, consiliul local ramane actionar majoritar, mult trambitata investitie Impact s-a dovedit a consta intr-o singura actiune, iar decizia cea mai periculoasa am aflat-o tot din gura d-lui Boc : Alin Tise, desi habar n-are de fotbal, se va ocupa de vanzarea clubului.

Revoltator e putin spus! Suntem de rasul lumii: PNG are o echipa ce joaca in CL iar puternicul PD are o echipa ce se lupta cu morile de vant pentru evitarea retrogradarii! Sper sa retrogradati si voi de pe prima scena politica a tarii!

3 Responses to “Am infrant!”

  1. Sa`l futa Cristos pe Boc .. !! Darea`r D`zo sa nu mai apuce sarbatorile de iarnaaa !!

  2. Chiar nu se poate face nimic? Cum e posibil ca un club de fotbal sa fie condus de niste politruci?
    Chiar daca sunt sustinator al CFR-ului (fapt pentru care nu vreau sa-mi dati in cap, si nici eu sa va dau voua), U Cluj nu mi-e deloc indiferent.
    Albsinegrule, te-am citit pentru ca in sfarsit vad si eu un blog in care subiectul principal este situatia reala in care se afla U, nu injuriile intre cele 2 echipe ale Clujului.
    Nu stiu cum vezi tu problema, dar mie mi-ar face mare placere sa vad cele 2 echipe ale urbei noastre sa se bata (exclusiv pe terenul de fotbal!) pentru titlu 🙂
    Haide CFR! Haide U!

  3. albsinegru Says:

    Rivalitatea dintre echipele care le sustinem este prea mare pentru a deveni galerii prietene. Dar cred ca nu este imposibil sa ne respectam si sa ne duelam doar prin cantece si banere! Sper sa ajungem intr-o zi la gradul de civilizatie al suporterilor englezi – ma refer la meciurile din Premier League, nu la ce fac ei in Europa, departe de Anglia!

Leave a Reply

